BLOG MŮJRYOR.CZ         telefon +420 277 001 234 po-pá (od 9-15h)     mail ryor@ryor.cz        WWW.RYOR.CZ

ZPŮSOBY DORUČENÍ

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme zpravidla následující pracovní den po dni objednání. Upozorňujeme však, že tato doba se aktuálně může prodloužit o jeden až dva dny.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

K objednávce nad 1500 Kč od nás získáte dopravu Českou poštou, přepravcem PPL nebo do Zásilkovny zdarma.

1. ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Bude Vás také informovat prostřednictvím SMS nebo e-mailem o převzetí a doručování zásilky.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám.

Cena dopravy je uvedena v košíku.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

2. ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den po dni odeslání z našeho skladu na jednu z 2700 pošt po celé České republice, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním kraje, města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Po zadání kritérií se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „VYBRAT“ se adresa pošty uloží do košíku.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Cena dopravy je uvedena v košíku.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

3. ČESKÁ POŠTA – BALÍKOVNA

Cena dopravy je uvedena v košíku.

V košíku volíte výdejní místo Balíkovny (v ČR až 2000 výdejních míst). Balíček pro Vás bude v Balíkovně připravený zpravidla druhý den od odeslání z našeho skladu. Více informací o službě najdete zde: https://www.balikovna.cz/cs/.

O možnostech vyzvednutí Vaší zásilky na vybrané Balíkovně jste informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

4. PPL

PPL Vám doručí Vaši zásilku již následující pracovní den po odeslání z našeho skladu. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení a další případné náležitosti.

Cena dopravy je uvedena v košíku.

V den připravení Vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni e-mailem.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku.

5. ZÁSILKOVNA

Zásilkovna doručí vaši zásilku obvykle do 24 hodin od předání zásilky do přepravy. Níže naleznete podrobnější informace týkající se této možnosti doručení vašeho zboží. V košíku si můžete výdejní místo zvolit zadáním kraje, města, či PSČ. Zobrazí se seznam výdejních míst, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Po zadání kritérií se vám pod seznamem výdejních míst zobrazí detailní informace o vybrané místě. Zvolením „VYBRAT“ se adresa výdejního místa uloží do košíku.

Při podání zásilky budete informování prostřednictvím SMS a e-mailem, kde bude uvedeno i sledovací číslo zásilky.

Doba doručení: obvykle do 24 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky)

Časové rozmezí doručení: dle otevírací doby vybrané doručovací pobočky Z-point

Přesný výběr hodiny dodání není možný.

Cena dopravy je uvedena v košíku.

Mapa dostupných poboček Z-point zde.

6. OSOBNÍ ODBĚR

Objednávku si můžete vyzvednout ve vybraných prodejnách zdarma po obdržení potvrzujícího emailu.

Platbu lze provádět pouze v hotovosti nebo kartou.