VYHLEDÁVÁNÍ
 
  VYHLEDÁVACÍ FILTR Vyhledávací filtr je vypnut. AKTIVACE / DEAKTIVACE FILTRU - Klávesová zkratka "5".
KATALOG
Zobrazit vše
 Profesionální kosmetika
 Aquaton
 Aknestop
 Argan Care with Gold
 Arganový olej
 Body Form - modelace těla
 Cannabis Derma Care
 Cestovní balení
 Čaje a nativní strava
 Cílená ochrana pleti
 Dárkové balíčky
 Dárkové poukázky
 Decorative Care
 Derma Ryor-podrážděná pleť
 Face + Body Care
 Hair Care
 Holení a depilace
 Intensive Care
 Kaviárová řada
 Koenzym Q10
 Levandulová péče
 Luxusní řada Luxury Care
 Mořské řasy
 Normální a smíšená pleť
 Odličování, čištění a tonizace
 Pivní kosmetika
 Ryamar - velmi citlivá pleť
 Suchá a citlivá
 Sun Care
 Rašelinové koupele
 Ostatní





















CARTE
Sphere card

Sphere card
 

INFORMACE - REKLAMAČNÍ ŘÁD

     
 

Případné reklamace se vždy snažíme vyřídit k Vaší spokojenosti.

1. ZÁRUČNÍ DOBA

Našim zákazníkům poskytujeme standardně záruční dobu 24 měsíců, která běží od okamžiku převzetí zboží kupujícím.

Tato záruční doba může být delší/kratší v závislosti na datu spotřeby uvedeném na obalu konkrétního produktu. Záruční doba pak je omezena datem spotřeby.

- údaj o spotřebě je nejčastěji označen na obalu jako "spotřebujte do "

- údaj o spotřebě nemusí být označen na obalu v případě, že jeho minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců

- v takovém případě bývá na obalu grafické znázornění otevřené nádobky krému

- údaj uvedený v nádobce krému udává, jak dlouho od otevření lze produkt používat

V případě reklamace produktu se záruční doba automaticky prodlužuje o dobu trvání reklamace.

V případě vyřízení reklamace výměnou zboží za nový kus, pokračuje původní záruční doba.


2. KDY REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Zákazník má právo reklamovat zboží, pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou anebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.

Zákazník je povinen zboží si po převzetí prohlédnout a případné zjištěné vady a poškození neprodleně nahlásit prodávajícímu.


3. JAK OZNÁMIT REKLAMACI

Zákazníkům doporučujeme obrátit se na naši společnost nejprve prostřednictvím níže uvedeného telefonního čísla nebo emailu, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.

e-mail: ryor@ryor.cz

tel.: 317 071 510

Reklamované zboží lze i rovnou dopravit prodejci jedním z následujících způsobů

- osobně na značkovou prodejnu RYOR a.s.

Karlovarská 207, Kyšice 273 51

Lotyšská 10, Praha 6 160 00

Národní třída 25, Palác Metro, Praha 1 110 00

Komenského 40, Poděbrady 290 01

Odeslat balíkem bez dobírky na adresu RYOR a.s., Karlovarská 207, Kyšice 273 51. V takovém případě prosíme o připojení krátkého vyjádření důvodu reklamace.

Pro uplatnění reklamace je nutné přiložit originál či kopii pokladní účtenky nebo faktury z eshopu. V krajním případě lze použít pouze číslo objednávky, kdy může vyhledat doklad o zaplacení sám prodávající. Není to však jeho povinností.

Pro uplatnění reklamace je nutné, aby na sebe zákazník zanechal kontaktní údaje ( jméno, příjmení, telefonní číslo a email).


4. PRŮBĚH A ŘEŠENÍ REKLAMACE

Prodejce informuje zákazníka o způsobu vyřešení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a vystaví mu doklad o převzetí reklamovaného zboží.

Na samotnou realizaci reklamace má prodejce 30 dnů.

O vyřízení reklamace bude zákazník informován telefonicky či emailem na zanechané kontaktní údaje.

V případě že prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo vrácení peněz (forma dle domluvy).

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.


5. KDY NELZE REKLAMOVAT

Zboží nelze reklamovat v těchto případech:

- použité kosmetické přípravky bez zjevné závady

- zboží s prošlým či omezeným datem spotřeby nebo použitím, pokud tato skutečnost byla známa zákazníkovi již v době nákupu.

- pokud je vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením

- pokud je vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením

- pokud vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

Tento reklamační řád je účinný od 1. 1. 2016